Skocz do treści

tel. (76) 862-52-88
tel./fax. (76) 862-27-71

wycieczki Wycieczka na Wyspy Brytyjskie

W dniach 2–8 czerwca uczniowie naszej szkoły pod czujnym okiem profesorów odbyli wycieczkę na Wyspy Brytyjskie. W czasie tego pobytu zwiedziliśmy najpopularniejsze miejsca w Londynie: London Eye, okolice Parlamentu Brytyjskiego z Big Benem, Opactwo Westminsterskie, Greenwich ze słynnym południkiem 0°, Tower of London, okolice Pałacu Buckingham, słynny Monument poświęcony ofiarom pożaru, okolice Downing Street, Trafalgar Square oraz znane Piccadilly Circus wraz z chińską dzielnicą -Chinatown.

Mieliśmy okazje zwiedzać i podziwiać ośrodki kultury, takie jak: Muzeum Figur Woskowych Madame Tussauds, Muzeum Brytyjskie, czy Muzeum Historii Naturalnej, gdzie ciekawie spędziliśmy czas.

Ponadto odwiedziliśmy również Cambridge i Oxford, gdzie zapoznaliśmy się z historią najstarszych
i najlepszych uniwersytetów na świecie.  Na naszej mapie znalazł się również  Windsor – weekendowa siedziba Królowej Elżbiety II oraz tajemnicza, megalityczna budowla – Stonehenge.

Jednymi z najbardziej ekscytujących elementów naszej wyprawy był rejs Tamizą, podczas którego zachwycaliśmy się widokami stolicy Wielkiej Brytanii z poziomu wody, przepływając pod słynnym Tower Bridge oraz niespodzianka zorganizowana przez Naszych Profesorów – przejazd słynnym double deckerem wokół Windsoru.
Znalazł się również czas dla miłośników zakupów – odwiedziliśmy ulicę Oxford Street skupiającą ponad 300 sklepów.

Podczas pobytu w Wielkiej Brytanii mieliśmy okazje wykazać się swoimi umiejętnościami lingwistycznymi oraz zapoznać się z różnymi kulturami, dzięki gościnie rodzin brytyjskich, u których mieszkaliśmy. Poznaliśmy również zasady podróżowania najstarszym  metrem na świecie.

Była to niesamowita i jedyna w swoim rodzaju podróż.
Podziękowania kierujemy do Naszych Profesorów, dzięki którym ta przygoda była możliwa.